5 czerwca
Wykonajcie ćwiczenia w poniższych linkach. Dzięki nim sprawdzicie Waszą znajomość nazw czynności.
https://quizlet.com/486413621/match
https://quizlet.com/486413621/test
Wykonajcie ćwiczenia: 1 str. 58 i 3, str. 59 w zeszycie ćwiczeń.
Na zakończenie niespodzianka. Mam nadzieję, że pamiętacie tę piosenkę. Zaśpiewajcie i zatańczcie.
https://www.youtube.com/watch?v=VHbJVJYAlLQ
https://www.youtube.com/watch?v=ukHSLBPzqBk
8 czerwca
Dziś rozpoczniemy rozdział 6, w którym poznamy nazwy zabawek (po angielsku toys). Proszę otworzyć podręczniki na stronie 61, w ćwiczeniu 3 mamy nazwy zabawek po angielsku. Poniższy link ułatwi Wam zapamiętanie nowych wyrazów.
https://quizlet.com/486414227/flashcards
Następnie wykonajcie ćwiczenia w zeszycie ćwiczeń: 1, 2 str. 60.
15 czerwca
Dziś obejrzycie historyjkę ze stron: 62 i 63 w podręczniku. (Dzieci znudzą się grą komputerową
i postanowią pojeździć na deskorolce. Okaże się jednak, że deskorolka zaginęła. Rozpoczną się poszukiwania zaginionej zabawki. Domyślacie się na pewno kto ją ma.) Oto tłumaczenie zdań
z opowieści:
This computer game is boring – Ta gra komputerowa jest nudna.
Let’s play with skateboard! – Pobawmy się deskorolką!
Where is my skateboard? -Gdzie jest moja deskorolka?
Is it in the cupboard?- Czy ona jest w szafce?
No, it isn’t. – Nie, nie ma jej.
Is it on the shelf?- Czy one jest na półce?
Is it under the table? – Czy ona jest pod stołem?
Is your skateboard in the garden? – Czy twoja deskorolka jest w ogrodzie?
Yes, it is. – Tak, jest.
A teraz obejrzyjcie historyjkę zamieszczoną w poniższym linku.
https://www.youtube.com/watch?v=jXaHJa3ZEUE&list=PLDee6s2yAuvtiE2AF8S8gYj9TaZT6bh8E&index=6
Porozmawiajcie z rodzicami i odpowiedzcie na pytanie: „Co powinien tygrysek założyć, żeby uchronić głowę?”
Na zakończenie wykonajcie z zeszytu ćwiczeń - ćwiczenie 1 ze strony 61.
P.S.
Życzę Wam drogie dzieci bezpiecznych, spokojnych i radosnych wakacji. Rodzicom dziękuję za współpracę w czasie nauki zdalnej.
Z pozdrowieniami,
Mirosława Nowak
25 maja
Dziś poznamy nazwy czynności:
walk – spacerować, chodzić
run – biegać
swim – pływać
fly – latać
jump – skakać
climb- wspinać się
Poniższy link pozwoli Wam poznać wymowę wymienionych czasowników.
https://quizlet.com/486413621/flashcards
Następnie proszę wykonać ćwiczenia: 1,2 str. 54 w zeszycie ćwiczeń,
29 maja
Możecie zachęcić do zabawy rodziców.
Tłumaczenie fragmentów piosenki:
A frog can jump. – Żaba potrafi skakać.
Can you …. ? – Czy potrafisz…. ?
Yes, I can. – Tak potrafię,
No, I can’t. – Nie, nie potrafię.
https://www.youtube.com/watch?v=Ryb-Gsxgpgk
11 maja
https://quizlet.com/486413450/gravity
https://www.youtube.com/watch?v=ghrdPyzusFQ
Przypominam tłumaczenie:
Can you help me, please?- Czy możesz mi pomóc, proszę?
No, I can’t. – Nie, nie mogę.
Yes, I can. – Tak, mogę.
I’m scared. – Jestem przerażony.
I’ve got a sore paw. Mam ranną łapkę.
15 maja
Nadal utrwalamy nazwy zwierząt i artykułów spożywczych.
https://quizlet.com/486413450/test
https://quizlet.com/486412648/match
UWAGA!
Jeżeli to możliwe proszę przesłać zdjęcie z wykonanymi ćwiczeniami: 1,2 str. 52 i ćw. 1,2 str. 52 (adres: nowakmira17@onet.pl).
4 maja
Dziś obejrzycie historykę pt. „The sore paw” („Boląca łapa”). Znajdziecie ją w podręczniku na stronie 52 i 53. (Oto krótkie streszczenie historyjki: Tygrysek będzie miał smutny sen. Przyśni mu się, że wbije sobie coś w łapkę. Poprosi zwierzęta o pomoc, ale niestety wszyscy będą odmawiać. Na pomoc tygryskowi zdecyduje się najmniejsze ze zwierząt. Które? Dowiecie się, gdy obejrzycie historyjkę.) Oto zdania, które pojawią się w opowieści.
I’ve got a sore paw. Mam ranną łapkę.
Can you help me, please?- Czy możesz mi pomóc, proszę?
No, I can’t. – Nie, nie mogę.
Yes, I can. – Tak, mogę.
I’m scared. – Jestem przerażony.
Kliknijcie poniższy link i obejrzyjcie historyjkę.
https://www.youtube.com/watch?v=SgfCvHyuISs&list=PLDee6s2yAuvtiE2AF8S8gYj9TaZT6bh8E&index=5
Jaki morał wypływa z tej opowieści?.... Należy pomagać słabszym i chorym.
Następnie wykonajcie ćwiczenie 1 str.51 w zeszycie ćwiczeń.
8 maja
Dziś na początek utrwalimy nazwy zwierząt, które poznaliście ostatnio. Kliknijcie poniższy link i wykonajcie ćwiczenie.
https://quizlet.com/486413450/match
Następnie odszukajcie w swoich teczkach „ Mini- flashcards-unit 5”( są to karty pracy, na których znajdują się zdjęcia zwierząt). Wytnijcie je, przyklejcie na kartkach
i podpiszcie wszystkie zwierzęta. Możecie zrobić album zatytułowany „Animals”
( „Zwierzęta”).
20 - 24 kwietnia
Drogie dzieci rozpoczynamy rozdział 5 związany z przyrodą wokół nas. W rozdziale tym poznamy nazwy zwierząt. Znajdują się one w podręczniku na stronie 51 w ćwiczeniu 3. Postarajcie się zapamiętać nazwy tych zwierząt. Mam nadzieję, że pomoże Wam w tym poniższy link.
https://quizlet.com/486413450/flashcards
Następnie wykonajcie ćwiczenie na stronie 79 w podręczniku ( wklejcie naklejki, podpiszcie zwierzęta).
27 kwietnia
Nadal utrwalamy nazwy zwierząt.
Wykonajcie ćwiczenia: 1, 2 str. 50 w zeszycie ćwiczeń.
WIELKANOC 2020
Witajcie Drogie Dzieciaki !
W związku z tym, że zbliżają się Święta Wielkanocne proponuję Wam słownictwo związane z tą tematyką.
https://www.youtube.com/watch?v=ANyXUJ3esWE
https://www.youtube.com/watch?v=dI5bj8iMTz8
https://www.youtube.com/watch?v=YDtaAvj7AKQ
Życzę Wam i Waszym Rodzinom Wesołych Świąt.
Pozdrawiam, M. Nowak
30 marca – 3 kwietnia
Proszę narysować i pokolorować koszyk z produktami spożywczymi, które poznaliśmy w rozdziale 4 ( nazwy produktów są w podręczniku na stronie 39). Następnie podpiszcie te produkty. Wykonane prace trzeba będzie przynieść do szkoły, gdy wrócimy po zawieszeniu zajęć. Proszę, więc przechować je w bezpiecznym miejscu w domu, żeby nie uległy zniszczeniu. Jeśli ktoś może, proszę przesłać zdjęcie wykonanej pracy na moją stronę.
Jeżeli pojawią się problemy proszę o kontakt mailowy: nowakmira17@onet.pl.
-------------------------------------------------
Proszę wykonać ćwiczenia w zeszycie ćwiczeń. Oto propozycje na poszczególne dni.
Jeśli pojawią się problemy w czasie wykonywania zadań proszę o kontakt mailowy: nowakmira17@onet.pl.
Pozdrawiam.
Mirosława Nowak