Realizacja Międzynarodowego Projektu Edukacyjnego Emocja w grupie czterolatków rozpoczęta została równocześnie z realizacją innowacji pedagogicznej EkoEmocje. Dzieci bardzo aktywnie uczestniczyły w zajęciach i wywiązywały się z powierzonych im zadań. Moduł I Kreatywność dostarczył dzieciom wiele radości oraz wprowadził ich w świat wartości. Dzieci gromadziły dary jesieni do kącika przyrody, zbierały plastikowe nakrętki oraz pomogły stworzyć w sali zieloną przestrzeń. W ten sposób kształtowane były postawy proekologiczne i pobudzona kreatywność dzieci. Poznanie historii Vashti (bajka „Kropka historia Vashti” ) oraz Bloku Rysunkowego z opowiadania Igi Gromady pokazały dzieciom, że każde z Nich jest wyjątkowe, ważne, że jest mistrzem z danej dziedziny życia i nie ma, co się przejmować tym , że nie jest się najlepszym we wszystkim. Praca plastyczna z wykorzystaniem TIK "żywa kropka", przy użyciu aplikacji Quiver, gdzie odczytywany był kod QR pokazała dzieciom jak można używać nowych technologi. Moduł I Kreatywność został zrealizowany, cele osiągnięte a efektem są otrzymane gratulacje na platformie projektu.
Autor: Lucyna Leśniak |