grudzień 2022r.

#LaboratoriaPrzyszłości

#LaboratoriaPrzyszlosci

 

 

 

01.12. 2022r.

Prowadzący: Agnieszka Kurosad

Opis zajęć:

W Gabinecie zajęć specjalistycznych przeprowadzone zostały zajęcia na temat:

„Z ortografią za pan brat”

Zajęcia te poprzez zabawę miały pomóc uczniowi utrwalić zasady pisowni. Wykorzystana została pomoc dydaktyczna "Piramida ortograficzna".

 W trakcie pracy rozwijana była zdolność do myślenia twórczego i zapamiętywania zasad ortograficznych.

 

 

Data: 01.12.2022r.

Klasa: uczniowie kl. IV-VIII

Prowadzący: Joanna Jur, Agnieszka Kurosad, Anna Winiarska, Wioletta Bańkowska, Martyna Sojda, Michał Sucharzewski

Tematyka:  Przygotowanie prezentacji pracowni realizowanych w ramach projektu Laboratoria Przyszłości

Opis zajęć: Podczas spotkania wraz z uczniami przygotowaliśmy pracownię do uroczystości. Uczniowie pomagali w przygotowaniu wystroju pracowni, a także w przygotowaniu drobnych upominków dla zaproszonych gości.

 

 

 

02.12.2022r.

Prowadzący: Anna Winiarska

Temat zajęć: Zabawy i gry dydaktyczne doskonalące umiejętności matematyczne.

Opis zajęć:

W gabinecie zajęć specjalistycznych odbyły się zajęcia rewalidacyjne,                       których celem było doskonalenie sprawności i umiejętności matematycznych, usprawnianie procesów pamięci i logicznego myślenia, rozwijanie koordynacji wzrokowo – ruchowej, rozwijanie zdolności koncentracji uwagi oraz motywacji do nauki. W pracy z uczniem na zajęciach wykorzystane zostały następujące pomoce dydaktyczne:

  • Ślimak matematyczny – gra planszowa, w której uczeń ćwiczył umiejętność dodawania i odejmowania liczb wielocyfrowych.
  • Krzyżówka matematyczna – doskonalenie sprawności dodawania, odejmowania, dzielenia i mnożenia liczb naturalnych w zakresie 1000.

 

 

Data: 05.12.2022r.

Klasa: uczniowie kl. IV-VIII

Prowadzący:  Joanna Jur, Agnieszka Kurosad, Anna Winiarska, Wioletta Bańkowska, Martyna Sojda, Michał Sucharzewski

Tematyka:  Uroczysta prezentacja pracowni realizowanych w ramach projektu Laboratoria Przyszłości

Opis zajęć: Tego dnia podczas uroczystej prezentacji pracowni, zaproszeni goście mogli zapoznać się z wyposażeniem sali. W trosce o wszechstronny rozwój każdego dziecka gabinet wyposażony jest w różnorodne pomoce specjalistyczne. Nasi uczniowie w jasnej, przestronnej i przyjaznej sali usprawniają funkcje percepcyjno - motoryczne, doskonalą pamięć, koncentrację uwagi i logiczne myślenie.

 

 

 

Data: 15.12.2022

Prowadzący: Joanna Jur

Opis zajęć: 

W Gabinecie Zajęć Specjalistycznych odbyły się zajęcia „Łączymy terapię logopedyczną z rytmiką”. Podczas pracy na zajęciach uczniowie wykonywali ćwiczenia kształcące ruchy całego ciała (makroruchy) wraz  z muzyką i rytmem, usprawniając przy tym  narządy mowy (mikroruchy).

Zabawa logorytmiczna „Podaj kijek”, piosenka „Jadę, jadę”, wystukiwanie rytmu na własnoręcznie wykonanych bębenkach do wystukiwania rytmu oraz karty pracy „Powtórz wzór”.

Pomoce: podkład muzyczny do w/w logorytmicznych piosenek, puszki, balony, kartki i kredki.

 

 

16.12.2022r.

Prowadzący: Anna Winiarska, Wioletta Bańkowska

Temat zajęć: Kolorowe kartki z okazji Bożego Narodzenia – praca plastyczna.

Opis zajęć:

W gabinecie zajęć specjalistycznych przeprowadzone zostały zajęcia rewalidacyjne z elementami sztuk plastycznych w ramach innowacji pedagogicznej „Usprawnianie przez kreatywne działanie”. Uczestnicy zajęć projektowali i wykonywali kartki świąteczne. Prace wykonywane były według własnego pomysłu dowolną techniką. Do wykonania kartek wykorzystane zostały następujące pomoce: bristol, blok techniczny, papier samoprzylepny, papier kolorowy, flamastry, naklejki brokatowe, tasiemki, koraliki, klej. Uczniowie pracowali z chęcią i zaangażowaniem. Wkładali dużo wysiłku w staranne i estetyczne wykonanie swoich prac. Podczas zajęć panowała przyjemna, świąteczna atmosfera, która wprawiała wszystkich w dobry nastrój.

 

Data:  19.12.2022r.

Prowadzący: Martyna Sojda

Temat:  Alfabet strachu.

Opis zajęć:  W Gabinecie zajęć specjalistycznych przeprowadzone zostały zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne. Ich celem było zwiększenie świadomości emocji własnych u uczniów, akceptację tych emocji i oswajanie strachu. Zadaniem uczniów było napisanie czego można się bać na każdą literę alfabetu. Wykorzystano w tym celu plastikowe, kolorowe litery. 

 

 

Galeria zdjęć

IMG_0830.jpg
IMG_0834.jpg
IMG_0838.jpg
8846.jpg
8847.jpg
8848.jpg
1671122861360.jpg
IMG_0927.jpg
IMG_0960.jpg
IMG_0967.jpg
IMG_0972.jpg
IMG_0973.jpg
319579159_1111791039528180_1964502068626311003_n.jpg
320811433_527042699370257_8625605265878133606_n.jpg
IMG_0787.jpg
IMG_0788.jpg
IMG_0791.jpg
IMG_0821.jpg
IMG_0822.jpg
IMG_0824.jpg
IMG_0851.jpg
IMG_0873.jpg