Szkolny Konkurs „Bądź bezpieczny w sieci!”

29.02.2024



 

 

 

 

Organizator konkursu: Publiczna Szkoła Podstawowa w Osieku. Osoby odpowiedzialne za przeprowadzenie konkursu – p. Anna Bugaj, p. Renata Gazdecka, p. Tomasz Zawada.

 

Cele konkursu:

  • promowanie zasad bezpiecznego korzystania z Internetu i mediów społecznościowych;
  • popularyzacja wiedzy na temat Internetu i związanych z nim zagrożeń;
  • kształtowanie umiejętności informatycznych, plastycznych i artystycznych;
  • rozwijanie wyobraźni, kreatywności, pomysłowości.

 

Uczestnictwo:

Konkurs jest adresowany do uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej w Osieku.

Konkurs zostanie przeprowadzony w trzech kategoriach:

  1. uczniowie klas I – III
  2. uczniowie klas IV – VI;
  3. uczniowie klas VII – VIII.

 

Warunki konkursu:

Przedmiotem konkursu jest:

  1. w kategorii klas I – III – wykonanie w ramach zajęć edukacyjnych pracy plastycznej  poświęconej promowaniu zasad bezpiecznego korzystania z Internetu i mediów społecznościowych;
  2. w kategorii klas IV – VI – wykonanie pracy plastycznej  poświęconej promowaniu zasad bezpiecznego korzystania z Internetu i mediów społecznościowych;
  3. w kategorii klas VII – VIII – wykonanie memu, który swą stroną graficzną i treścią będzie promował zasady bezpiecznego korzystania z Internetu i mediów społecznościowych.

 

Organizacja konkursu:

W kategorii klas I – III oraz IV – VI

  • Każdy uczestnik konkursu wykonuje jedną pracę plastyczną (w dowolnej technice) w rozmiarze A4 lub A3, opisując ją na odwrocie swoim imieniem i nazwiskiem.
  • Autorem pracy może być wyłącznie jedna osoba.
  • Prace uczestników muszą być samodzielne. Prace niesamodzielne, skopiowane ze stron internetowych nie wezmą udziału w konkursie.
  • Prace należy składać u nauczycieli informatyki do dnia 18.03.2024 r.

 

W kategorii klas VII – VIII

  • Każdy uczestnik konkursu wykonuje jeden mem w dowolnym programie graficznym (wymagania techniczne - format pliku: JPG lub PNG).
  • Autorem pracy może być wyłącznie jedna osoba.
  • Prace uczestników muszą być samodzielne. Prace niesamodzielne, skopiowane ze stron internetowych nie wezmą udziału w konkursie.
  • Prace należy podpisać według wzoru: nazwisko_imię_klasa.jpg, np. kowalski_jan_VIIIa.jpg i przesłać na adres: bugaj@zsosiek.pl jako załącznik (z własnego konta na Office 365).
  • Termin przesłania prac -  do dnia 18.03.2024 r.

 

Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do dnia 20.03.2024 r.

Nagrody:

Zdobywcy trzech pierwszych miejsc otrzymają cząstkowe oceny celujące z informatyki, dyplomy i upominki.

 

 

Autor: A. Bugaj, R. Gazdecka, T. Zawada |